5 snabba med en lärare!

16.11.2022

Det här kommer bli som en serie, där vi kommer göra 5 snabba med en lärare ungefär en gång i veckan.

Tredje person ut är Anna Danielsson skolbibliotekarie på skolan!

- Hej Anna, hur länge har du jobbat här på Allé?

-  Jag jobbade först i 4 år och sedan tog jag en paus på några år och jobbade på en annan skola. Sedan började jag här igen, och nu har jag jobbat här i 9 år. 


- Vilket är ditt favoritämne att undervisa i?

- MIK (ni vet källkritik och sånt). 


- Favoritmat?

- Om choklad är mat så väljer jag det 😃  Annars smörgåstårta!


- Gick du på Alléskolan när du gick i skolan?

- JA!


- Hur gammal var du när du bestämde dig för att du ville bli lärare?

- Strax över 20 år!


Stort tack till Anna som ställde upp på den här intervjun!

- Greta, skribent 


Kontakt: allebladet@gmail.com
 © 2022 Allébladet.
Skapad med Webnode Cookies
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång